Sweet Sunday

Vilken underbar söndag vi haft.
Började dagen med en långfrukost och promenad i det fina vädret.
Vid lunch åkte vi till svärmor och svärfar där det bjöds på lax och årets första jordubbar.
Senare på dagen åkte vi ut till mamma och pappa för att fira älskade mamma.
Där bjöds det också på mat, pappas revben, som är min favorit och tårta på det.
Att vi inte rullade hem är helt otroligt efter all denna goda mat.
Imorgon blir det till att springa av sig all denna mat på försäsongens tredje träning.

Hoppas alla mammor haft en härlig morsdag och blivit lite extra uppvaktade.
Och framför allt hoppas jag att min underbara mamma haft en toppen dag.
Älskar dig mamma! <3

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag hade en bra dag när mina <3-gryn kom & hälsade på.

Sen fick jag ju ytterligare en underbar dag med shopping & fika ngn vecka efteråt som var perfekt, som vi sen avslutade med grillning.



Jag älskar dig oxå mitt gryn !!

2011-06-18 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0