Försäsongsträning

Igår var det dags för årets första försäsongsträning. OH HERRE GUD säger jag bara!
Trodde bokstavlig talat att jag skulle SPY!!! Mest för att jag vräkte i mig massa mat innan.
Ska aldrig mer äta så nära inpå träning. Ingen bra kombination alls.
På torsdag smäller det igen och efter denna sommaren kommer vi vara så J***A vältränade.

Ikväll ska jag hjälpa svärmor att sy gardiner och även
börja med en liten dyna som denna underbara människa har
beställt till Madickens nya soffa. Vad gör inte gudmor för sin prinsessa!
Hoppas ni får en fin dag!

KRAMAR ANGELICA


En stolt gudmor med nyfödda Madicken för 1,5 år sedan.


Kommentarer
Postat av: mormor

du e du så fint du talar om ditt gudbarn kramar till dig angelica

2011-05-25 @ 20:59:23
Postat av: mormor

2 sötnosar

2011-05-25 @ 21:11:14
Postat av: Linnea

Nu har jag hittat "tillbaka" till din blogg. Har typ den gamla med det gamla utseendet... :) Jättefin! Vi kommer va sååå grymma OM vi överlever försäsongen. :) Kram på dig så syns vi i dagarna! Ps: JÄttefin bild. Visst e de för goa de små!

2011-06-09 @ 21:20:58
URL: http://neavarld.blogg.se/
Postat av: emmelisvitahem.webblogg.se

åhh så fina ni är!

Tiden går ju såå fort!



Dynan blev jättebra!!



kram på dig!



emmeli

2011-06-17 @ 10:03:39
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0