Midsommar 2011

Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag.

Jag började dagen med att åka in till salongmonica för att fixa mina naglar.
När jag var klar där, tog jag en snabb sväng på torgen, fick med mig en midsommarkrans
och jordgubbar hem. Sedan bar det av till jobbet för att averka nägra timmar där.
Vi hade traditionelt midsommarfirande med dans och spelemän.
Dans runt midsommarstången måste vara det mysigaste som finns.

När jag slutat jobba fortsatte vi fira med långbord och lekar med släkten. 
Ett traditionellt midsommar firande med andra ord.
Här kommer lite bilder från midsommarhelgen.



Finaste familjen Rybeck

Jag och mina två favorit killar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi hade en super trevlig midsommar, kan det bli bättre.....hela "zigenargänget" alla glada & förväntansfulla !

Saknas allt några släktingar på korten lilla <3 va.....

Tack för du ordnade allt mitt gryn, du är helt fantastisk !

2011-06-27 @ 18:46:29
Postat av: mormor

jätte fina kort

2011-06-28 @ 22:52:41
Postat av: Emmeli

hej hopp!!!



Det var en helt underbar helg och bra sällskap å god mat med lekar!



jättefina kort på barnen!!!



puss på dig!

kramar emmeli

2011-06-29 @ 09:56:27
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0