Angelica 11-07-10


Det bjöds på pastasallad med kyckling och hallon/blåbärpaj i trädgården.

Jag fick en massa fina paket


De va fler som ville vara med på paketöppning


Jag och mina underbara gudbarn ♥

Världens bästa ♥

Fina killar (min bror som inte älskar när kameran kommer fram)

Fina mamma♥

Älskade bustroll och hans underbara pappa ♥

Våra älskade gudbarn

Bil, bil, bil



Jag fyllde år förra veckan, hela 22 år (låter ungt men känner mig gamal ha ha)
Kvällen innan kom de bästa tjejkompisarna hem och vi förfestade på balkongen
för att sedan inta bodegan. En kanon kväll!

Dagen firades i trädgården med partytält, fint väder och underbara männsikor.
Ett riktigt sommar kalas blev det.
Jag älskar födelsedagskalas, det är alltid så mysigt när alla är tillsammans.
Tack alla som delade min födelsedag med mig, jag är så glad att jag har er! ♥


Kommentarer
Postat av: mormoro morfar

vi är lika glada att vi har dig och vårat gudbarn tack snälla kramar mormor o morfar

2011-07-21 @ 16:50:55
Postat av: Mamma

Vilka underbara kort ( nästan alla....)

Tack för ett mkt trevligt kalas med gott att äta & trevligt sällskap.

Det är vi som ska vara glada som har dig(& Adam) i våra liv.

Älskar dig ofantligt mkt mitt <3

2011-07-21 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0