Projekt:Balkong


Såhär såg vår balkong ut innan vi en kväll satt och kollade
i jysk-bladet och fick för oss att byta ut våra möbler.
Sagt och gjort, morgonen efter lade jag ut de gamla möblerna på blocket.
Fick ett telefonsamtal efter en timma, en tjej som ville hämta dom samma dag.
Åkte till jysk och köpte de nya möblerna.
När jag kom hem från jobbet på kvällen hade A monterat,
oljat och ställt iordning de nya möblera.

Här är lite bilder på vårt nya köp. Vi är så nöjda.
Känns som vi fått ett extra rum i lägenheten.
Att äta frukost på balkongen är rena lyxen för oss just nu.


Lyktan vi fick i förlovningspresent kom ut på balkongen istället.

Två hyllor från Mio sattes upp på väggen.

Vårt gamla bord med soffa och fåtöljer va jätte snygga att kolla på
men otroligt opraktiska. Vi har använt vår balkong max 5 gånger på 1 år.
Nu har vi en matplats och en mer användbar balkong.
Balkongen är nu mitt nya favorit ställe i lägenheten.
Det kan inte alltid bara vara snyggt att titta på. Men man lär sig av sina misstag.


Kommentarer
Postat av: mormor

jätte fint bra byte eller hur kramis mormor

2011-07-21 @ 16:42:04
Postat av: Mamma

Blev ju jättefint & mkt mer praktiskt.

Vilken tur att ni fick sålt det så snabbt med.

Ni har så fint mina <3-gryn.

2011-07-21 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0