Inget bygglov

Varför sänder man handbolls em på bygglovs sändningstid??!
Det får bli att lägga sig i sängen och bläddra lite i en alldeles ny tidning.
Ger säkert lika mycket tips som bygglov skulle gjort, om inte mer...
men den här handbollen...hmmm vad ger den? :)

Min semester tog slut igår, så nu är det ett helt år till nästa semester,
det låter alldeles för länge!
Men det var skönt att komma tillbaka igen, mycket telefonsamtal
och mängder av mejl att ta tag i bara,
men som sagt skönt att vara tillbaka till den "vanliga vardagen". :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack angii, allt har jag inte skrivit själv hittat lite med ;) varför ska du inte till corinne på lördag?:O:O

2010-03-17 @ 23:35:25
Postat av: johanna

på HM har jag köpt min skinnjacka ;)

2010-03-21 @ 23:27:23
URL: http://johannaaidermo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0