Suck

Jag blir så förbannad!!! Här har jag lagd ner tid för att berätta något roligt för er så under tiden har vårt TELIA mobilabredband känt för att logga ut (INGEN OVANLIGHET). Nu är texten jag skrev borta och jag orkar inte skriva den på nytt så får försöka lite senare,
har bråttom till jobbet nu.
Håll ut kära ni, lovar att berätta så fort jag kan.

Vill bara varna er för TELIAS mobila bredband. KÖP DET INTE!!
Vi har haft krångel med det nu i över en månads tid, och jag vet fler
som har samma problem. Men det rör visst inte TELIA i ryggen.

Det är ju så man blir riktigt förbannad.
 Får gå in till dom för fjärde gången
men får väl bara ett nytt modem IGEN!!!

Hoppas ni får en underbar torsdag, snart helg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0