Lång helg

Solen skiner idag och jag har äntligen fått duscha!! Vilket jag inte gjort på några dagar, det har inte varit någon priotet på det nu under flytten.

Igår hjälpte älskade mamma mig att städa ut vår gamla lägenhet
och så lämnade vi våra nycklar.
Tusen tack för hjälpen. Nu är allt det tråkigt med att flytta klart.
Bara massa roligt kvar, att få inreda,fast det blir nog inte förens imorgon.

Ska rota fram lite kläder om jag hittar några bland alla flyttkartonger
och sedan åka till jobbet.
I eftermiddag går vi på en lång ledighet. Underbart att få sova ut,
har fått minimal sömn de senaste nätterna.
Ska försöka få upp lite prylar på väggarna i helgen, det är väldigt tomt just nu,
sen blir det även kalas och kanske kolla på sängstomme och lite annat roligt.

HA EN UNDERBAR SKÄRTORSDAG!!



Jag och A har lite olika meningar när det gäller att välja säng.
Dessa två är dom vi väljer mellan.
Vilken tycker ni är finast?


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Klart bäst den första!! :)



sen vet jag inte vem som har valt vad :)



kramar emmeli

2010-04-12 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0